środa, 8 lutego 2012

Zestaw nr 1! :)

ZESTAW NUMER 1



Hej. Przeglądając internetowy sklep "Chicochica" zobaczyłam przecudną bransoletkę z muliny. Postanowiłam dobrać ubrania tak, żeby pasowała do nich ta bransoletka. I oto to co mi wyszło. Nie jest idealny, ale to moja pierwsza przeróbka i pierwszy raz stykam się z zestawieniem garderoby. Mam nadzieję, że wam się spodoba! ;D

 A czy tobie się podoba? ;) Mi bardzo. :) Jak na pierwszy raz jestem z siebie zadowolona!  Podam tu sklepy, w których można znaleźć poszczególne ciuchy oraz ich ceny.
  • BRANSOLETKA - Chicochica - 3.99 zł. ( Tu możesz ją zamówić - CLICK )
  • BUTY - UGG - 250 zł ( Możesz je kupić na allegro )
  • SPODNIE - New Yorker - 89.90 zł. ( Kupisz je w sklepie )
  • CARDIGAN - New Look -  80,59 zł. ( Ubrania z New Look zamawia się na ich osobistej stronie )
  • NASZYJNIK - Nefryt Store - 5,90 zł. ( CLICK )
  • BLUZKA - Niestety znalazłam ją na stronie Stylistki.pl, więc nie mam pojęcia, gdzie taką znaleźć. (  ZOBACZ JĄ :) )
 To już wszystko na dziś! :) Proszę o komentarze! :D  Możecie także pisać swoje propozycje. Na pewno jakiś pomysł znajdzie się w jednym z moich zestawów. Dziękuję...

 

- Kamila

3 komentarze:

  1. dla mnie bomba ! Rurki, szersza bluzka, sweterek :))BOmba - do szkoły czy na zakupki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny zestaw!

    jeśli masz ochotę, zapraszam na bloga do posłuchania mojej nowej piosenki :)

    OdpowiedzUsuń